fbpx

HOME / Firma

Firma

we KNOW HOW to #dresskids

Jesteśmy dystrybutorem renomowanych marek dziecięcych.

Nasza historia rozpoczyna się w 1989 roku, kiedy to jako mikroprzedsiębiorstwo zajmowaliśmy się hurtową sprzedażą odzieży dziecięcej. To połączenie przedsiębiorczości, partnerstwa i elastyczności w łączeniu renomowanych marek dziecięcych doprowadziło nas do pozycji jednego z czołowych dystrybutorów odzieży dziecięcej w Europie Środkowej. Mimo sukcesów, niezmiennie pozostajemy firmą rodzinną, kierując się tymi samymi zasadami.

Jesteśmy marką stojącą za markami

W swoim portfolio skupiamy uznane marki dziecięce w segmencie rozmiarowym od 0 do 16 lat na warunkach ekskluzywności. Obecnie jesteśmy aktywni w ponad 20 krajach, współpracując z blisko 1000 Klientami.

Filozofia

Opieramy rozwój marek na wiedzy operacyjnej, dedykowanych Zespołach do każdej z marki i odpowiednim lokowaniu produktów, co pozwala nam osiągać zadowalające rezultaty i gwarantować dostępność marek w wielu krajach.

Operujemy w segmencie cenowych medium, medium high i premium, zaspokajając tym samym zapotrzebowanie stylowe i cenowe dla wszystkich naszych Klientów.

Sieć dystrybucji

Dystrybuujemy marki w 20 krajach na całym świecie, zarówno w tradycyjnych punktach sprzedaży, jak i w kanale online. Nasza obecność rozciąga się od sklepów multibrandowych, przez monobrandowe, aż po platformy zakupowe online.

Swoje produkty dostarczamy między innymi do takich krajów jak: Polska, Niemcy, Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa, Estonia, Austria, Wielka Brytania, Włochy, Kirgistan, Kazachstan, Azerbejdżan, Zjednoczone Emiraty Arabskie czy Kuwejt, by wymienić tylko niektóre.

Co więcej, jesteśmy stałym uczestnikiem wielu prestiżowych międzynarodowych targów, takich jak PANORAMA (Niemcy), PITTI BIMBO (Włochy), IAT (ZEA), Indx (WB), Kids Time (Polska), CBME (Turcja). Nasza obecność na tych wydarzeniach świadczy również o naszym zaangażowaniu w branży na arenie międzynarodowej.

Nasi Klienci

Współpracujemy zarówno z dużymi firmami, sieciami sklepów, platformami e-commerce, jaki i z małymi firmami posiadającymi jeden punkt sprzedażowy. Każdego naszego Klienta traktujemy jak Partnera. Wybrani Klienci:

– Answear
– Apranga
– Bambinifashion
– Childrensalon
– Intertop
– Modivo

NASZE AMBICJE

Dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i szacunku do każdej z marek, a także dzięki nieustannej kontroli naszej sieci sprzedaży, zdobyliśmy zaufanie setek naszych partnerów biznesowych.
Ludzie, zarówno ci z którymi pracujemy, jak i ci dla których pracujemy, zawsze są dla nas priorytetem. Nasza siła napędowa opiera się na tych priorytetach, które dzięki zaangażowaniu całego zespołu prowadzą nas ku konsekwentnej realizacji założonej wizji i kierunku rozwoju naszej firmy.

NASZA MISJA

„Dzieci są w centrum wszystkiego co robimy. Chcemy ich ubierać lepiej każdego dnia.”

NASZA WIZJA

Nasze priorytety strategiczne wspierają realizację naszych ambicji do bycia jednym z najlepiej działających, najbardziej zaufanych i szanowanych firm zajmujących się dystrybucją odzieży dziecięcej w Europie Środkowej.

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU

Odpowiedzialność biznesu staje się kluczowa wobec rosnących oczekiwań konsumentów dotyczących etycznego procesu oddziaływania na środowisko. Niezależnie od rozmiaru naszej firmy, pragniemy inspirować podejściem zrównoważonym w modzie i zachęcać każdego do działań na rzecz lepszego jutra dla naszej planety.
Zobacz nasze działania >

WARTOŚCI

„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces” H.Ford

LUDZIE

Sukces firmy zależy od zgranego zespołu, dlatego jest dla nas najważniejszą wartością, tworzą go Osoby energiczne, uczciwe oraz skuteczne.

KLIENCI

Identyfikujemy potrzeby i oczekiwania, dlatego traktujemy każdego z naszych Partnerów z należytą uwagą.

REALIZACJA CELÓW

Krótko mówiąc – wyznaczamy cele i je realizujemy.

OTWARTOŚĆ

Staramy się być elastyczni, energetyczni i reagować szybko.

PRZEJRZYSTOŚĆ

Na każdym szczeblu i w każdym zakresie stosujemy przejrzyste zasady.

Niniejsza strona używa plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności. Więcej