HOME / BLOG / Dzieci millenialsów – jak dotrzeć z produktem do tej grupy ?

Dzieci millenialsów – jak dotrzeć z produktem do tej grupy ?

Obecnie branża odzieżowa w kategorii dziecięcej musi spełniać oczekiwania i odpowiadać stylowi życia głównego klienta – millenialsom w wieku 25–40 lat.

Dzieci millenialsów

Jednym z głównych warunków sukcesu na współczesnym rynku jest nie tylko produkt wysokiej jakości w dobrej cenie, ale także szybka reakcja na zmiany. Obecnie branża odzieżowa w kategorii dziecięcej musi spełniać oczekiwania i odpowiadać stylowi życia głównego klienta – millenialsom w wieku 25–40 lat. Opinia dziecka przy zakupie odzieży jest znacząca, nawet w przypadku tych najmłodszych.

Marki starają się komunikować nie tylko z rodzicami, ale także z dziećmi, zapraszając ich do sklepu lub angażując emocjonalnie w proces zakupu. Rodzice – millenialsi w większym stopniu koncentrują się na informacjach dostępnych w Internecie oraz mediach społecznościowych – YouTube, Instagram, Facebook – aniżeli w mediach drukowanych. Podobnie zresztą jak ich dzieci.

Instagram dla rynku  młodych rodziców stanowi coraz większy segment marketingu: młodzi rodzice, których modne dzieci zbierają tysiące polubień, zarabiają dużo pieniędzy, ponieważ zdjęcia ich uroczych dzieci zachęcają innych rodziców do robienia zakupów.

Można wyróżnić kilka najważniejszych trendów popytu, które obecnie wpływają i pewnie będą wpływać na przyszłe strategie marketingowe marek odzieżowych w perspektywie długoterminowej.

Racjonalizacja i funkcjonalność

Wyniki badań opinii rodziców pokazują, że oceniają praktyczność ubrań poprzez połączenie trzech kluczowych cech: wygodne noszenie, wygodne w utrzymaniu, wygodne łączenia z innymi rzeczami w szafie.

Młodzi rodzice tworzą własne modele „racjonalizacji zakupów”, które należy wziąć pod uwagę w marketingu: wspólne zakupy grupowe, odsprzedaż (sprzedaż wtórna), wymiany, usługi subskrypcyjne (subskrypcja Nike Adventure Club, która daje prawo do bezpłatnej dostawy nowej pary tenisówek dziecięcych 4-12 razy w roku; firma odbiera buty, z których dziecko wyrosło i zajmuje się recyklingiem ekologicznym).

Odrzucenie podziałów „Dla dziewczynki / Dla chłopca”

Księżniczki nie muszą nosić różowych sukienek, a chłopcy nie muszą być małymi żołnierzami. Trendy unisex odzieży wpływają również na modę dziecięca. Ten pomysł najbardziej aktywnie wyraża się w wielu kolekcjach marek z Europy.

Sport w połaczeniu ze streetwear

W odzieży dziecięcej popularność praktycznego aktywnego stylu casual rośnie: trampki, joggery, bluzy itp. Dziś, nawet u dzieci, trendy zaczerpnięte z mody ulicznej są wyraźnie widoczne w ubraniach. Linia marki Reporter Young jest również dość „dorosła” – zwykłe lub kraciaste spódnice, bluzy w różnych kolorach, drukowane koszulki, dżinsy, sukienki, spodnie, praktyczne kurtki i kurtki puchowe, płaszcze przeciwdeszczowe, wiatrówki.

 

 

Niniejsza strona używa plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności. Więcej